Rapid randi üzletembereknek

Írta: Administrator 2015. augusztus

Ki gondolná, hogy az ország egyik legkonstruktívabb üzleti konferenciája egy fiatal, ámde határozott nő irányítása alatt áll? A Rapid Business egyik tulajdonosa, Nagy Kyra még csak 23 éves, de cége kőkeményen tör előre az üzleti konferenciák piacán.

A Sales and More januárban nyitotta meg képletesen a kapuit, Nagy Kyra és párja, Végvári Tibor vezetésével.

Bár a piac telített, a non spot felületeket értékesítő cég már az első pillanattól kezdve valami egészen másban gondolkodott, mint az átlagos sales house-ok. Saját piacuk és azok felkutatásának csatornáit megreformálva üzleti találkozókat kezdtek szervezni - egészen egyedi módon. "Alapjában véve egy profán tematikát vettünk alapul, és erre építettük fel az ötletet s alkottuk meg az üzleti konferenciák rapid randiját. Az volt a célunk, hogy a résztvevők ne csak névjegyeket tudjanak adni a partnereiknek, hanem egy rendezvény alkalmával 19 személyes üzleti találkozót bonyolítsanak le. Meggyőződésünk, hogy akkor sikeres egy ilyen típusú rendezvény, ha a meghívottak tudnak egymással szemtől szemben beszélgetni. Mi ezt garantáljuk. Minden hónapban leszervezünk 19 személyes üzleti beszélgetést húsz cégnek" - vázolta fel az alapokat Nagy Kyra, aki fiatal kora ellenére profikat megszégyenítő lendülettel szervezi hónapról hónapra a cégek találkozóit.

"Az ötlet kidolgozásánál magunkból indultunk ki: számunkra mindig az volt a lényeges, hogy a saját piacunkhoz eljussunk. Nekünk egyfajta garancia kellett arra, hogy valóban le tudjunk ülni azzal a partnerrel, aki nekünk fontos. És mivel a legrövidebb út mindig az egyenes, jött a Randi Guruból vett zseniális tematika, miszerint csináljunk rapid randikat az üzleti életben is. Ha magunknak tudjuk garantálni a sikert, akkor másoknak is - ez volt az elsődleges szempont. Úgy gondolom, hogy jelenleg a piacon lévő konferenciák, alapvetően nem biztosítják a résztvevőknek, hogy ténylegesen mindenki személyesen meg tudjon ismerkedni egymással, szerintem pedig egy ilyen találkozónak ez a sava-borsa" - folytatta a fiatal üzletasszony, aki pályafutását a divatszakmában kezdte. Kyra dolgozott számos világvárosban, Kínát is beleértve. Elmondása szerint csak Magyarországon számít kuriózumnak a személyes találkozó, hiszen például Amerikában a különböző meet up-okon teljesen természetes, hogy szóba állnak egymással az emberek. "A személyes tapasztalataim azt mutatják, hogy ma már minden döntéshozó zsigerből utasítja el a hideg hívásokat, ami rendkívüli módon megnehezíti az értékesítést. Hiába van jó és hasznos termékünk vagy szolgáltatásunk, a lehetőség hiányzik a prezentálásához. A csapatom feladata a lehetőség megteremtése, akiknek a munkáját nagyon értékelem, hiszen a kezük alatt naponta több száz cég megy keresztül, amiket szűrnek, hogy olyan csoportokat tudjanak generálni, ahol a gyártók, a termelők és a szolgáltatók megfelelő arányban szerepeljenek. Nálunk a cégek úgynevezett szektor védelmet kapnak egy találkozó alkalmával, így minden szegmensből csupán egy vállalkozás képviseltetheti magát."

A rendezvényt a Sales and More havonta egyszer szervezi meg az InterContinental Szállodában, de az ügyvezető azt is elárulta, hogy már kacérkodnak egy kaposvári, egy szegedi és egy debreceni rendezvény gondolatával is.



 
Megjelent a tavaszi számunk
Megjelent a tavaszi számunk